dotaznik o dojceni pre otcov

debata o všetkom a pre všetkých

dotaznik o dojceni pre otcov

Neprečítaný príspevokod philkarin » 05 Mar 2012, 23:38

Dobry den, mile kojace maminy!
Som studentkou 4. rocnika psychologie a v ramci mojej diplomovky pracujem na temu "pohlad otcov na dojcenie". Vypracovala som za tym ucelom dotaznik pre oteckov, vdaka ktoremu by som sa chcela dozviet viac o ich pocitoch a nazoroch. Prostrednictvom Vas, dojciacich mamiciek, sa teda obraciam na tatinov, ktori by boli ochotni venovat trochu casu mojmu dotazniku. Len doplnim, ze sa jedna o porovnavaciu studiu medzi Francuzmi a Slovakmi. Ak otecko Vasho drobca suhlasi, poslite mi prosim odpoved a ja Vam zaslem dotaznik na Vasu osobnu adresu. Vdaka. :) Karin
philkarin
 

Re: dotaznik o dojceni pre otcov

Neprečítaný príspevokod Norika » 05 Mar 2012, 23:40

jeej, to by ma zaujimali vysledky, mohla by si ich potom sem zverejnit? :))
Obrázok užívateľa
Norika
 
Príspevky: 1601
Registrovaný: 22 Mar 2011, 09:52
Bydlisko: Kežmarok
Počet detí: 1
1. dieťa: Janíčko
Rokov: 13 rokov, 7 mesiacov, 12 dní

Re: dotaznik o dojceni pre otcov

Neprečítaný príspevokod philkarin » 06 Mar 2012, 10:27

Jasne Norika. Len si bude treba trochu pockat, lebo dipolomovku obhajujem v septembri. Mam doma dve male resetule a pracujem, tak sa k tomu dostanem az ked to odovzdam. Pekny den
philkarin
 

Re: dotaznik o dojceni pre otcov

Neprečítaný príspevokod luciole » 06 Mar 2012, 10:38

nas ocino sa rad zucastni :)
Obrázok užívateľa
luciole
 
Príspevky: 875
Registrovaný: 28 Jún 2011, 12:53
Bydlisko: Bratislava
Počet detí: 2
1. dieťa: Hanka
Rokov: 13 rokov, 1 mesiac, 28 dní
2. dieťa: Grétka
Rokov: 9 rokov, 9 mesiacov, 3 dni
Môj status: dojčenie je jedna z najúžasnejších vecí na materstve a na svete vôbec :)

Re: dotaznik o dojceni pre otcov

Neprečítaný príspevokod misulik » 06 Mar 2012, 13:36

ahoj, aj mne ho môžeš poslať, manžel rád vyplní :)
misulik
 
Príspevky: 38
Registrovaný: 09 Nov 2011, 02:51
Počet detí: 2